Aktivt; men retroaktivt

Negerbollens dag firades av mig och Heidi retroaktivt igår. Men som jag brukar säga; bättre sent än aldrig! ;) Och den här gången var vi faktiskt bara en dag sena! Detta redogjordes i detaljerade drag för Johan när jag kom hem mitt i natten. Och det är nu här som vi upptäcker vår första meningsskillnad, och den är av mycket viktigare natur än den språkmässigt förutsägbara; han föredrar nämligen att äta negerbollar med kokos på!

Synd och skam! Det fanns inget som förr gjorde mig mer besviken än när det serverades NEGERBOLLAR... med KOKOS!


Bild: tasteline.com

Kommentarer
Postat av: JosefineSK

Håller fullständigt med Johan.

CHOKLADbollar ska vara rullade i kokos!



:-)

2010-05-14 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback