Colourful

Yogamorgon och födelsedagsfirandemorgon!
Två perfekta starter på två fina dagar! Jag kan inte annat än att le ikapp med solen!
Men framförallt så är det perfekta anledningar till att skjuta upp tentaplugget några timmar till! Inte kan man plugga när det är sol ute, och inte kan man plugga när pojkvännen fyller år: G R A T T I S! och inte kan man plugga när presenter skall inhandlas och inte kan man plugga när det är Eurovision på tv! Jag har redan börjat planera in ursäkter i framtiden, det är så jag jobbar!

Jag måste ändå erkänna att jag tog en lång och (tydligen?) snarkande sovmorgon idag, hua, det är inte vad jag brukar ägna mig åt ;) Tur att någon tyckte att det var mysigt iaf! Det var ju trots allt för Johans skull som jag var trött; att försöka leva upp till kraven som ställs på att fortsätta på vårt gemensamma fotoalbum är inte lätt. Så att göra det en flummig torsdagsnatt, det var min enda chans! Men dålig humor lever man väl också länge av!?

Btw så var jag ju tvungen o ge min älskling en illrosa och fyrkantig klocka som visar Ecuadoriansk tid; det är ju ändå så jag kommer att leva om 39 dagar. Och den härligt skrikiga rosa färgen, ja, det är ju den hudfärgen jag kommer att ha den 31 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback