Karnevalium, någon?


Rätt och Fel på Karnevalens avslutningsdag.
Att cykla på en cykel som styr med bakhjulet kan vid första anblick se både rätt och lätt ut. Det är fel. Allt annat än lätt är det som är rätt. Men några extra år tror jag ändå att vi kommer leva efter de skratten! :D
Vi tackar nu helt rätt Karnevalen och går in i tentaveckan! Jag kan förövrigt berätta för alla intresserade (och oundvikligen även för er icke-intresserade) att jag slipper omtentaplugg på flygplatsen i Lima. Att klara tentan med ett halvt poäng, är inte det ett bevis på att man pluggat alldeles rätt!? Eller.... Nu inleds dock sista dödsrycket innan sommarlovet - snälla någon, ge mig lite Karnevalium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback