tanten-på-besök-hos-anna-för-thusen-år-sen-provet

Cirkulär och kvadratisk - det är du och jag!

Tanten som kom på besök för thusen år sen ställde mig inför ett problem. Jag var tre år, och hem kommer en tant från barnavårdscentralen, som vill att jag skall börja sortera upp saker och ting i min tillvaro - sfäriska ting i cirkulära hål, kuber i kvadratiska hål och pyramider i triangulära hål. Då uppskattade jag inte övningen, eftersom jag inte klarade den - men med lite perspektiv på händelsen så är jag tacksam att jag inte förstod problemet med att para ihop något cirkulärt med något kvadratiskt! För inte kan någon komma och hävda att det skulle vara fel, för i min värld är det fortfarande hur rätt vi vill!

För det är detta som gör mig lyckligast i världen, så för mig får det rent logiskt vara hur fel det vill... För så länge jag får vara den lyckligaste flickan i världen så skiter jag i vilket! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback