restless

Energin gick ner och Anna sov timmar på soffan mitt på fredagen!
Det händer verkligen aldrig :$ Händelser som den och liknande som kan klassas in i samma slöhetsfack, brukar enbart betyda att jag under den kommande dagen kommer att bli fruktansvärt sjuk. Redan här insåg jag hur min och johans privata tävlingsfilial i Lundaloppet rann mig ur händerna. Attans! Jag får helt enkelt vinna en annan gång!

Lördagen blev istället en riktigt slappedag, tänk er en sån dag då man bara ligger i sängen, kollar på tv o käkar pizza. En sån dag tog vi oss... nästan... På kvällen kände jag dock att jag vilat mig tillräckligt mycket för hela maj månad och jag var helt enkelt tvungen att dra igång en Dirt2-race-tävling, en tävling som jag förlorade S T O R T!
Får komma på ett nytt tävlingsmoment till nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback