V Ä G A R

En ledig Anna-dag bör innehålla en cykelutflykt, så Kristi himmelsfärds dag till ära var det bara att packa cykelkorgen och ge sig ut! Mulet väder och motvind vägdes lätt upp av att Ahnstedt var nyspänd och uppsträckt; han tog sig fram över fälten som om han vore ny! Det kanske är först nu som cyklarna börjar få vårkänslor? Till historien om Ahnstedt kedjesträckning bör tilläggas att jag fick köa bakom två herrar i cykelaffären, där den ena av dem ville reklamera sin nya cykel sen den börjat rosta och den andre av dem önskade köpa en helt rostfri cykel: Jag log lite när jag rullade ut min rostiga pärla!

Dagens cykeltur lyckades ta mig till en repskog - Anna blev 5 år och superlycklig!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var ingen dålig särskrivning du producerat där min vän ;)

2010-05-14 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback