My Best Theory

Att få ligga i dessa löv, under dessa träd hade definitivt inneburit ett visst mervärde jämfört med att tillbringa en fin och solig dag i ett kallt klassrum på baksidan av LTH:s E-hus. Att dessutom sitta där med en nykläckt förkylning, nej, bättre hade definitivt varit att bädda ner sig i en riktig lövhög - för att jag skulle känna mig som Prinsessan på  Ärten, det är jag inte rädd för. Och vore det trots allt så, så sägs ju underbart vara kort. Jag tycker det låter som en bra teori!

Helgen bör jag benämna med ett stort T A C K och sammanfatta som Fest, Fest, Fest. Underbart fin och intensiv helg, så en måndagsdipp med förkylning tar jag lite med en förväntad klackspark ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback