Waka Waka

Dagens Zumba-klass fick mig verkligen att längta tillbaka Ecuador! Salsarytmer! Salsamusik! Allt det livliga, glada, varma, härliga! Gud så lyckligt lottade vi var! :) Zumban idag plockade verkligen upp trådar från en förfluten tid. Det låter fruktansvärt, men den tiden är onekligen förfluten, trots att den idag kändes närmare i tiden än den gjort på länge!
Ett äventyr idag hade inte suttit fel
;)

Jag blir alltid lite sentimental efter en tenta och igår kändes Lund dock lika litet, isolerat och avskiljt från omvärlden som den lilla byn Guamote gjorde. Att gå upp på Sankt Hans högsta punkt, mitt i natten bara för att andas, det var precis vad jag behövde! Rum och andrum! Jag saknar vyerna, höjderna och variationen i landskapet - Oooh E C U A D O R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback