Back where we started

Idag har varit en helt vanlig söndag i Lund, en söndag så långt bort från det som i två månader varit min verklighet. Jag tror inte att jag var riktigt redo för detta, den svenska vardagen - för jag har varit fruktansvärt rastlös, fast ändå osugen på att göra någonting alls. Jag har inte riktigt kunnat ta mig för någonting alls, varken sitta still inne eller gå ut i det soliga sensommarvädret fast att det enda jag egentligen ville göra var att ge mig ut på ett äventyr... Kanske var detta en konflikt mellan att jag i mitt sinne var redo att packa min ryggsäck för att åka vidare mot nästa ställe, längre än 5 dagar har jag ju inte sovit i samma säng under hela sommaren, och att jag fortfarande är så lugn och nöjd med att bara vara här... hemma!

Vi är hur som helst Back where we started, men jag gör allt jag kan för att hålla kvar en liten del av Sydamerika i mitt sinne - idag köpte jag till exempel en klänning som heter Inka ;)

Kommentarer
Postat av: Arne och Astrid

Jättefin bild i överkanten

2010-09-06 @ 19:20:30
Postat av: Arne och Astrid

Snygg bild överst på din sida

2010-09-06 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback