En vacker verklighet

Gårdagen gav mig konkurrens.
Det är det ofrånkomliga resultatet av att låta sin pojkvän ikläda sig en flytande-kväve-doppad trollkarshatt och sedan hålla en barnversion av Fysik och Lasershowen. Kramar av imponerande styrka fick han och till och med en underskrift fick han skriva! Mig lyckades de också roa och de av dem i showen som inte visste att jag var där redan innan, de hörde det tydligen efter ett tag ;) Men inte ens jag vågade be om deras underskrift.

Idag har jag mestadels roat mig med att drömma mig tillbaka till sommarens äventyr, en lagom krävande aktivitet en lite extra seg söndag! Nu räcker det dock med att jag roterar huvudet cirka 40° och jag har hela resan framför mig! Me like - drömmen blev en vacker verklighet!

Den sega söndagen gjorde dock att vi gemensamt kom fram till en sak -
det är lika bra o passa på o borsta tänderna när man ändå står upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback