N Y K Ä R

N Y K Ä R  i hösten!
Det händer varje år. Någon gång i september.
I dagarna har jag märkt att det varit på gång och idag slog det mig med full kraft. Jag älskar hösten!

De senaste timmarna, ända sen vi kilade från skolan i fredags, vilket vi för första gången på 23 dagar kunde göra innan lunch :) så har allt bara varit vardagslyx. Falafellunch i solen, en sanslöst svettig joggingtur, månskenspromenad med bästa vännen i luren, förfrågan om jag ville ha my eggs scrambled or fried till frukost (jag tackade givetvis nej till båda förslagen!), gratis-varmkorv till lunch (Fysicum på Kulturkalaset is the place to be - vilket Johan (Min stora idol idag!) också insett. Honom får man bara se showandes dessa dagar!). Efter dessa ord och deklareringar inses att hösten verkligen är här - och jag älskar det!

,/XYOUTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback