sentimental tune

Horseback riding in Guamote
I wish I was a part of these days
Söndagen den 19 september har dock varit en mycket bra dag, men man kan inte rå för att man längtar bort ibland! Dagens lilla äventyr blev en cykeltur till Lomma. Det var den sommarutflykt med Ahnstedt som aldrig hann genomföras under sommaren. Så med solen i ansiktet och en fruktansvärd motvind ömsom njöt, ömsom kämpade vi oss i rikting mot havet. Men som vi kom fram till i skolan i veckan, så får man en underbar energi av vinden! Om det verkligen var vinden, eller om det var mitt gigantiska päron som åts på den måsskittäckta bryggan som gav mig mest energi, det vet jag inte. Och skall jag vara ärlig så är det mest resultatet, och inte orsaken, som jag är intresserad av!

Valet är dock en annan intressant händelse av idag, där såväl orsaken som resultatet är intressant!

För idag röstade jag blått, vitt och gult. Betyder det då att jag på den politiska färgskalan är ljusgrön?
Kanske var det partiet på den platsen som jag letade efter och helst hade rösta på, för valet idag var lite svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback