upp- och nedvända världen

Myror i huvudet och hätska diskussioner har präglat dagen efter valdagen.
Vad är det för land som vi lever i egentligen - eller vad är det för land vi fram till idag har trott att vi levt i!? Sanningen slog mig dock hårt igår - har vi verkligen behov av ett nytt parti i riksdagen!? Valchock! Jag kan ju för egen del inte ens se behovet av ett parti som SD. Så idag har jag inte kunnat tänka eller koncentrera mig på något annat... Att de andra i klassen också var drabbade av en post-val-aggresion ledde till att något skolarbete i stora mängder inte blev gjort! Däremot har vi kommit både närmare och längre ifrån varandra - tänk så mycket lite demokratiska aktioner kan göra!

Jag är dock stolt över alla de som fyllde Sergels Torg innan idag! Många andra valde att visa sin igår. För alla har vi rätt att uttrycka vår åsikt - såväl i ett val som på gatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback