370,7


Labbredo - vilket innebär foträtt skodd i gympaskor och bärandes en kasse innehållande matlåda traskade jag igår morse mot sjukhuset - helt omedveten om jag skulle behöva väja, och ändra min planerade rutt, p.g.a 2500 uppiffade Idolsökande.  En hög intensitet av peppande partymusik fick mig dock på ännu bättre humör, och i idolernas tema fortsatte sedan dagen. Mätserie efter mätserie döptes till Idol16 (dagen till ära, i dubbel bemärkelse) och i slutändan fick vi sedan ett slutresultat 0,19 procent ifrån de optimala (aka 370,7). Kanoners!

Kvällen spenderades sedan hängandes och slängandes i en offentlig häng- och slänggunga


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad söt du är :)

Hörde att idolkön var riktigt lång, ska bli kul att se i höst. Älskar verkligen idol haha!



Kram!

2011-04-20 @ 14:01:01
URL: http://molly.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback