Nytt väder i vitt

Helgens Malmövisit bjöd på uppiggande shopping - tröjan jag enbart tidigare sett på nätet finns nu i min garderob och just idag runt omkring mig! Så trots det väntade, dock inte alls, trots sin frånvaro, efterlängtade regnovädret som legat över Skåne idag, så har jag varit ganska glad och nöjd! Att den sedan, tröjan alltså, skulle ha egenskapen att i nacken fastna i kedjejackupphängaren när man blöt stövlat in i lägenheten och inget annat ville än att just klä av sig ytterkläderna. Ett litet sammanbrott senare, under vilket jag starkt övervägde att lösa problemet med våld, så lossnade tråden helt lätt och enkelt. Ibland är det bar lustigt!

Jag funderar på om jag bör lära mig något av detta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback