Lagd Stenvall ligger

Underbara helgen spenderades under ett träd. Undan för undan som timmarna förflöt förflyttade vi oss inte många meter - vilket enligt oss väl motiverades av det ena vuxeninfluerade citatet efter det andra: 'Det var ju så mycket fläng förra helgen' och 'Den kommande veckan kommer att bli så hektisk'. Skönt tycke vi och låg stillsamt kvar där vi låg. Att jag dock i sann och trogen nördanda var tvungen att leka av mig lite med min nya telefon - en Sony Ericsson såklart, väl motiverat med citatet 'lagd Stenvall ligger'. Av den anledningen fanns det inte många tänkbara modeller och enbart ett varumärke att botanisera i, dock var inte beslutsångesten för den delen helt icke-närvarande. Det där med att verkligen välja är ju inte Annas starkaste sida, som någon fint kanske skulle uttrycka det ;) Dock kan jag erkänna, att väl vald och någorlunda färdiglekt så är jag sådär fantastiskt superlöjligt nöjd med mitt val!

'Lagd Stenvall ligger' och hon hade gärna legat kvar där än, under trädet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback