Juliga händelser och dess konsekvenser


Att julen börjar infinna sig i stugan är ett faktum! Antalet paket i paketkalendern börjar stadigt minska och snart avslöjas vilken färg en hyacint i röd kruka verkligen har! Mitt lilla julmysterium! Något mer mossmys har det däremot inte blivit sedan Johan kom hem, och tur för... honom är nog det! Däremot har julperioden inletts med ett knytkalasjulbord med klassen, vilket således innehöll 11 personers specifika julfavoriter - från såväl Halland som från Bornholm!

I mina ögon anses nog just det vara den bästa uppladdningen inför ett shoppingcenterbesök dagen efter - det är således därför jag tillskriver just shoppingcenterbesöket den totala dödströttnad som lägrade sig över både mig och Johan när vi kom hem därifrån.
Resultatet av det; 14 timmars sömn, med start i soffan redan kl 18.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback