Jag säger välkommen hem

Det krävdes inte mer än ett steg ut bilen sådär halvsent i igår kväll för att jag skulle börja bubbla av julkänslor. Småland är vitt vitt vitt! Och att få vakna till skenet av adventsljusstaken och ana det vita landskapet utanför var som att sätta en stor godispåse i händerna på Anna 7 år - jag är hemma och julen står för dörren! Wow! Så det var bara att snöra på sig sina äldsta kängor och med kameran i högsta hugg springa ut i allt det vita! Att eftermiddagen sedan bjöd på julgranshuggning på bästbästa manér fick mig att inse hur mycket jag verkligen älskar julen! För tydlighetens skull vill jag bara klargöra att vi inte på något sätt skulle bidraga till uppgiften om att var femte julgran skulle vara klappsnappad; student och smålänning till trots ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback