house doctor - doctor house

Oh my, I'm in love  - house doctor

Motivation finns - motivation att stanna hemma och styla hela helgen. Jag ska definitivt bli min egen house doctor och operera om här hemma. Tänk er själva att bo i en mysigt inredd industrilokal. Om inte annat så kanske ni kan tänka er att komma hem till oss (om det nu vore så bra) - för jag vill, jag vill, jag vill!

Vad jag dock inte vill är att rehabiliteringsträna min stackars onda onda rygg. Idag tog jag ändå tag i det, helt på egen hand och gick på spinning! Jag ber alla bakomsittande om ursäkt, för den enda pose jag stående utan smärta kunde inta var fruktansvärt svankande. Om detta i slutändan var rehab, det får vi nog med besked svar på i morgon. Jag är hur som haver beredd att vakna med supersmärta!


Om inte annat så var det så fantastiskt att jag tänker göra det igen redan 2018
♥Solsidan


& min baksugna vän!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Baksugen indeed. det skulle ha varit jag som satt bakom dig där på spinningen...

2011-02-04 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback