Äkta spår


Tentaplugg var det ja... Men tittar man riktigt noga i bilden ovan kan man faktiskt se spår (äkta spår!) av det ;) Men att öppna Photoshop för att beskära en förklarande bild av CareDose4D slutar inte bara där. Det skvallrar även om eftermiddagens pluggeffektivitetsnivå (nu tar jag till och med till knepet att offentligt tala ut, i hopp om bättre framtida beteende), den har inte varit fullt så hög som den hade behövt vara! Och riktigt illa är det när inte ens mutor, i form av något ätbart, får mig att börja prestera. Idag var det riktigt illa!

Jag har dock lärt mig att man inom röntgen definierar en patients förmåga att samarbeta av hur länge hon håller andan...

Men hur som haver, så tänker jag snart unna mig ett gymbesök - veckans absolut roligaste DansAerobic borde få mig på bättre tankar! Kanske är det mutor av detta slag som fungerar bäst den här veckan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback