Finfin bitterhet

Att jag inte hade några nya pennor med mig till årets första skoldag, det fick jag bittert erfara när favoritpennan nummer 1 helt hade lagt av under jullovet vila. Suck. Och bitter nog att inte ens vilja köpa en ny, det var jag, så nu får jag genomleva samma visa även i morgon. Förutom detta har det varit en finfin dag med en titt på stan och stuvade makaroner! Nu sitter jag dock framför min röntgendetaljupplösningsrapport och försöker tagga upp lite gym-inspiration! Skåneslasket inbjuder inte till någon skidtur längs öppna fält och sjökanter, som de senaste dagarna bjudit på, så då får det bli gamla Gerda istället! Tjo!

Kommentarer
Postat av: Nadine

fin bild

2011-01-11 @ 17:07:05
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback