Goda dagars magi

Ett stycke vardagslyx från Indiska -
kan ett armband bli mer fulländat
(eller är det rim och ranson som totalt tappar gränser en tentavecka som denna!?)

Igår konstaterade vi här hemma, lite stolta, att det var första gången som en oss (hör och häpna; inte jag)  totalt körde över den andre vad gällande matlagningsval. En hungrig Johan är inte alls lockad av tanken på att Anna mer var sugen på plock: ...typ vindruvor! Idag var jag dock fruktansvärt tacksam över den matlåda som stod där och väntade på mig - och sägas skall även, att jag faktiskt fick mina vindruvor ändå!

Ikväll är vi dock helt överens - Kanelbullsmiddag!
... hur var det nu med rim och ranson en vecka som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback