Hoppet är ute - nu går vi vidare!

Att göra en Astrid och gå och simma var något som vaden uppskattade - så till den milda grad att den uppskattade det mer än vad jag gjorde. En timme simmade vi dock fram och tillbaka, fram och tillbaka och fram och tillbaka - det gjordes nämligen i en 25 meters bassäng! (Det är nästan att 25 meter borde åka upp på Listan över saker...) Min uppskattning om att vaden faktiskt uppskattade gårdagens simaktivitet uppskattade jag ifrån det faktum att den faktiskt tillät gå-träning fram och tillbaka till Stadsparksingången - för mig en prestation i klass med att springa Lundaloppet, något som pågick sida vid sida om min egen lilla träning.

Således har jag helt gett upp taktiken att ta mig hoppandes fram - någon som tackar mig är Höger Ben

Eftermiddagen och kvällen spenderades på Heidis lilla soliga äta-yoghurtglass-balkong, idag åts det dock choklad (man får ta vad som billigt under veckan är!) Detta var en aktivitet som uppskattades av både vaden och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback