I nöden prövas vaden

Chased by thunder
Blixtar i norr. Tilltagande regn i väster - rakt öster ut ifrån den strandkant jag stod på låg hemmet och jag insåg där och då att sträckan genom skogen skulle behöva vandras snabbt. Nu är det ju tyvärr så att människan är inte snabbare än sin svagaste vad. Jag hann nästan hem...

Intressantare kan kanske tyckas vara att få höra om huruvida turbananen faktiskt hade någon effekt under tentaskrivande förra fredagen - min uppfattning är att den tyvärr inte hade någon makt över en lurig och klurig tenta. Jag kände mig i alla fall väldigt ensam och oturligt nog övergiven under de sex timmar som tillbringades längs bak i salen.   Turbanan - pyttsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback