Sommarflirt

Jag sprang in i årets sommarflirt igår - jag har dock under hela veckan haft på känn att just detta skulle kunna inträffa, så för mig var ändå inte chocken fullständig. Den fullbordade dock mina förväntningar och jag har redan insett att det blir en chock för plånboken det här med en 9-kronors-kokosvatten om dagen - det kanske får övergå till enbart en Coconut Dream!

Andra sommartecken för dagen är att underskriften, eller autografen, är satt på de papper som numer binder mig till sommarjobb 7/6-26/8 för institutionens räkning, dock sägs det finnas utrymme för flexibilitet inom dessa akademiska gränser. Vi inleder till exempel första veckan med två dagars ledighet - den tre dagar långa cykelsemestern på Bornholm är nu bokad! YEAY

Jag älskar flexibilitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback