Lill-Berit knep Ahnstedt

Ett knappt dygn efter inträffandet av 'Lill-Berit knep Ahnstedt' kunde jag för första utomstående person berätta om det. Chocken och insikten att Ahnstedt just förlorat sitt enda kvarvarande originalhjul var för mig stor. Att kombinationen av en storm, vilken inte ens fick kallas storm, en nedblåst gren av större och starkare material än vad jag kunde förutse och en illa icke-fastsatt stänkskärm kunde vara så förödande, kunde inte ens min vildaste fantasi förutsäga...

Att Ahnstedt trots allt använder sina sista krafter till att forma sitt framhjul till ett ♥ får mig dock att le en smula av tacksamhet

Kommentarer
Postat av: Soffpiraten

Alskar dig sa mycket att till a med din cykel vet om det!

2011-12-05 @ 14:47:55
Postat av: Anonym

nej vad hemskt, han är operabel hoppas jag??

2011-12-05 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback