På åsen med sikte på åsen


Midsommarhelgen bjöd på många underbara och underliga stunder och ett beslut om att en ny tradition nu skapats togs på midsommarmätta och lyckliga magar. Favoriten iskalla morgondopp fick sig en repris även denna helg, dock var faktorn kläder den här gången mer än 100 procent högre. Även favoriten promenader iklädd favoritkombinationen shorts och gummistövlar dök den upp igen- aldrig känner man sig så sommarfri som då! Sommarfri på mer än helgtid är även ett mål som jag för mig själv satt upp, med startdatum i mitten på nästa vecka! Då skall de garanterat >25000 orden och >75 sidorna för första gången lämna min disk: Skrämmande - Check. Men om även om det är så solklart skrämmande, så ska det samtidigt bli så obeskrivligt underbart fantastiskt skönt. Men främst för att jag vet att nya äventyr redan står parkerade på uppfarten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback